Perintis Blog hobi Gundam/ Gunpla berbahasa Melayu. Memartabat minat dan kreativiti individu ke tahap antarabangsa. Warisi minat dan kemahiran Gunpla kepada dunia.

Saturday, July 10, 2010

Gundam Warisan di Godam!

Tanggal 9.7.2010 malapetaka melanda silih berganti. Seluruh isi kandungan blog hilang dalam sekelip mata akibat anasir jahat yang tidak senang melihat semangat setiakawan antara peminat Gundam dan Gunpla. Hati rasa remuk dan marah apabila hasil yang masih hijau dan mula bercambah tiba-tiba lenyap begitu sahaja. 

Namun yang patah tumbuh yang hilang berganti. Selagi ada kemahuan disitu ada jalan. Malapetaka yang menimpa akan dijadikan iktibar untuk Awanz mempelajari dan meningkatkan pengtahuan berkenaan selok belok blogger dan i.t. Halangan kecil ini sebenarnya sangat mudah untuk diharungi. Hasilnya seekor phoenix Gundam bangkit daripada runtuhan bangunan dijilat api.

Kini Awanz memperkenalkan versi trans-am satu-satunya blog hobi Gundam dan Gunpla berbahasa Melayu iaitu 'Warisan Gundam' http://warisangundam.blogspot.com/. Dengan corak dan isi kandungan yang diperkemas semoga minat dan hobi kreatif ini dapat dikembangkan dengan lebih pesat dan seterusnya dapat diwarisi zaman berzaman. Para pencinta Gundam dan Gunpla tempatan semua, bangkit, bersedia dan  TERUS MAJU. Alang-alang menyeluk pekasam biar sampai ke pangkal lengan. 

"Saya adalah Gundam Meister. Pantang berundur" 

0 comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails