Perintis Blog hobi Gundam/ Gunpla berbahasa Melayu. Memartabat minat dan kreativiti individu ke tahap antarabangsa. Warisi minat dan kemahiran Gunpla kepada dunia.

Tuesday, May 18, 2010

Apa di dalam Kotak?

Bagi pembelian pertama model plastik Gundam ia adalah satu misteri tentang isi kandungan kotak Gudam. Apa yang telah anda belanjakan kini dibongkar. Peringatan: Isi kandungan sesuatu model gundam berbeza mengikut saiz model. Bagi model 1:100 ia mengandungi:-

1. Buku Panduan Pemasangan. Amaran! Jangan terkejut apabila mendapati ia ditulis dalam Bahasa Jepun. Ilustrasi pemasangan boleh difahami.
2. Kepingan Blok plastik model 3. Sticker

Salah faham utama yang pasti berlaku kepada pembeli baru model Gundam adalah; Mengapa model yang telah siap dipasang TIDAK SAMA dengan foto model pada kotak? Kenapa model kusam dan lesu berbanding foto pada kotak?

Sukacita dimaklumkan bahawa foto/ ilustrasi pada kotak model adalah rupa bentuk Gundam setelah PROSES UBAHSUAI. Proses ini merangkumi kerja-kerja kreatif seperti mewarna, garisan panel, mengilat dan melekatkan sticker tambahan. Awanz percaya kreativiti anda masing-masing akan membuatkan model Gundam unik mengikut individu.

0 comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails